interkey-hizmetlerimiz

İnteraktif Medya

Kurumsal İnternet Sitesi
Kurumsal İnternet Sitesi, firmaların genellikle tarihçelerini, misyon – vizyon açıklamalarını, sertifikaları, ürün ve hizmetlerini, iletişim bilgilerini ve benzer diğer özelliklerini yazı ve fotoğraflarla tanıttıkları en güçlü ve etkili reklam ve tanıtım mecrasıdır.
Mikro Site
Mikro site diğer bir deyiş ile kampanya sitesidir. Bir firmanın ürün/hizmet yelpazesindeki herhangi bir ürün veya hizmetine özel olarak hazırlanmış, gerek içerik gerekse sayfa sayısı olarak daha küçük olan web siteleridir. Bu konuda daha detaylı bilgi için blogumuzdaki “Microsite nedir?” başlıklı yazımızı okuyabilirsiniz.
Blog Sitesi
Önceleri sadece bireylerin kendi görüşlerini yazıp diğer kişilerle paylaştıkları bir nevi günlük tutmak olarak adlandırabileceğimiz yazı ağırlıklı fikir beyan siteleri olan bloglar artık firmalar tarafından da kullanılmaya başlanmıştır. Kurumsal bloglar, firmanın resmi internet sitesinden ayrı olarak daha gayri resmi ve daha samimi bir tarzda hazırlanarak genellikle firma çalışanlarının çeşitli konularda yazı yazdıkları bir platformdur. Bu konuda daha detaylı bilgi için blogumuzdaki “Firmalar için yeni trend: Kurumsal Blog” başlıklı yazımızı okuyabilirsiniz.
E-ticaret Sitesi
Firmaların ürünlerini sergiledikleri tasarımının yanı sıra işlevinin ön planda olduğu online alışveriş siteleridir. Genellikle firma personeli tarafından, bir yönetici paneli üzerinden dinamik bir yapıda ürün fotoğrafı, bilgisi ve fiyatı girilerek sitenin oluşturulduğu ve ziyaretçilere kapıda ödeme, havale ile ödeme, kredi kartı ile ödeme veya alternatif şekillerde ödeme alarak ürünü müşteriye gönderen sipariş ve ödeme kolaylığı sağlayan profesyonel web siteleridir.
İnteraktif CD
Firmaların kurumsal internet sitelerine benzer içerikle hazırlanmış offline olarak çalışan ağırlıklı olarak firmanın ürün ve hizmetlerini tanıtan, isteğe bağlı olarak video formatındaki tanıtım filmlerinin de eklenebilineceği tanıtım materyalidir. Katalog ve broşürlere alternatif olarak özellikle taşınması kolay olmasından ve içeriğine çok detaylı bilgi aldığından dolayı fuarlar için tercih sebebidir. Kartvizit tipi ve boyunda olanların etiketi firma kartviziti şeklinde hazırlanarak geniş içeriğinin yanı sıra, etiket tasarımıyla da kartvizit şeklinde de kullanılabilir.
Banner
Özellikle yüksek ziyaretçi sayısına sahip olan site, forum ve portallarda çeşitli boyutlarda kendi firma, marka, hizmet veya ürününüzün reklamınızı yapan hareketli veya statik görsellerdir. Genelde bilgisayar ekran çözünürlüğü ölçü birimi olan piksel (px) ile ölçülendirilir ve boyutuna göre, gösterim sayısına göre, tıklanma sayısına göre ve benzer kriterlere göre ücretlendirilirler.
Email marketing
Firmaların gönüllü olarak kaydolmuş üye listelerine gönderdikleri elektronik bilgi, duyuru, haber veya reklam bültendir. Bu reklam materyalini Spamden farklı kılan unsur üyelerin mail listesine gelişmelerinden ve duyurulardan haberdar olmak için gönüllü kayıt olmuş olması ve her giden emailin içeriğinde mail listesinden çıkmak için (unsubscribe) bir link/buton bulunmasıdır.
Google Adwords
Çeşitli anahtar kelimeler belirleyerek, bu kelimeler Google'da aranınca sağ tarafta Sponsor Bağlantı başlığı altında sitenizin listelenmesini sağlayan Google hizmetidir. Listelenmek ücretsiz olmakla beraber, ziyaretçinin sizin reklamınıza tıklaması, aranan kelimenin Google'daki değeri kadar meblağın daha önceden belirlediğiniz günlük harcama kotanızdan azalması mantığı ile çalışır. Günlük belirlediğiniz bütçe bitene kadar, siteniz, tercih ettiğiniz anahtar kelimeler arandıkça reklamınız sağ taraftaki Sponsor Bağlantı başlığı altında listelenir.

Basılı Medya

Kurumsal Kimlik Çalışması
Genellikle firmaların logo, antetli a4 kağıt, antetli zarf, kartvizit, teklif/sunum dosyasından oluşan temel evrakları oluşturulması ve tasarlanmasıdır. Dikkat edilmesi gereken en önemli husus bunların birbiri ile arasındaki konsept ve tasarım bütünlüğüdür. Bu evrakların yanı sıra personel yaka kartı, ambalajlar, promosyon ürünleri ve benzer materyaller de kurumsal kimliğe dahil edilebilir.
Logo, Logo-Type
Firmaların kendilerini tanıtmak için kullandıkları grafik, işaret, sembol, ikon ve firma adlarının okunduğu özenle çalışılmış özel yazı biçimidir. Kurumsal kimliğin en temel yapı taşıdır. Başarıya ulaşmış markalar bugün isimlerini yazmasalar dahi sadece logolarını kullanarak kim olduklarını anlatabilirler.
Katalog & Broşür Tasarımı
Firmaların kendilerini, ürünlerini ve hizmetlerini tanıttıkları, anlattıkları basılı reklam veya bilgi materyalleridir. Tek sayfadan oluşabileceği gibi yüzlerce sayfadan da oluşabilir. Az sayılar için dijital baskı tercih edilirken, yüksek volümlü işler için ofset (matbaa) baskı hem daha hızlı hem de daha ekonomik bir çözümdür.
Afiş, İlan, Billboard Tasarımı
Dergi ve gazete ilanlarının dışındakiler genel olarak daha büyük boyutlarda olurlar. Afişler için en ufak boyutu 32cm * 45cm den başlar olarak kabul edebiliriz. Sokak panoları için ortalama 2m * 3m olmakla birlikte daha büyük boyutlarda da olmaktadır. Tek sayfalık görseller oldukları için direk mesajı en kısa ve açık şekilde anlatan tasarımlar tercih edilmelidir.
Süreli Yayınlar
Genellikle haftalık veya aylık peridolar halinde düzenli olarak hazırlanan bülten, insert ve dergilerdir.